Holdopdeling
Løbehold

Nybegyndere

Vi går/løber i små intervaller, hvor der langsomt bygges mere på – således alle med tiden kan løbe en strækning uden pauser.


Her er der plads til alle og absolut ingen alders begrænsning, dog minimum 10 år.


Nybegynderhold startes op en gang årligt – kontakt træner for nærmere information.


Hold 1: Let øvede

Vi løber ca. 5 km – (med pauser).


Der løbes ikke i noget fast tempo og de bagerste har altid selskab, idet de forrest løbende henter de bagerste – dvs. ingen løber bagerst.

 

Træningen er opdelt i (fra gang til gang)

• Intervaltræning, hvor der veksles mellem hurtigt og langsomt tempo

• Udholdenhed, dvs. løb uden pauser

 

Der er plads til alle med lidt kondition, til skadede der genoptræner og dem der elsker at snakke under løb.


Vi er opmærksom på din løbestil og hvordan du undgår skader.


Hold 2: Let øvede

Vi løber ca. 7 km – (uden pauser) - med en hastighed på 7:15 – 7:30.


De bagerste har altid selskab, idet de forrest løbende henter de bagerste – dvs. ingen løber bagerst.

 

Træningen er opdelt i (fra gang til gang)

• Intervaltræning, hvor der veksles mellem hurtigt og langsomt tempo

• Udholdenhed, dvs. løb uden pauser

 

Der er plads til alle med lidt kondition, til skadede der genoptræner og dem der elsker at snakke under løb.


Vi er opmærksom på din løbestil og hvordan du undgår skader.


Hold 3: Øvede

Vi løber ca. 8 km (uden pauser) – de hurtigst kan komme op på ca. +10 km incl. opsamling.


Der løbes ikke i noget fast tempo og de bagerste har altid selvskab, idet de forrest løbende henter de bagerste – dvs. ingen løber bagerst.

 

Træningen er opdelt i (fra gang til gang)

• Intervaltræning, hvor der veksles mellem hurtigt og langsomt tempo

• Udholdenhed, dvs. løb uden pauser

 

Der er plads til alle, som kan løbe en strækning på ca. 8 km uden pauser.

 

Vi er opmærksom på din løbestil og hvordan du undgår skader.



Hold 4: Øvede

Vi løber ca. 8-10 km (uden pauser) – de hurtigst kan komme op på mere incl. opsamling.


Der løbes ikke i noget fast tempo og de bagerste har altid selvskab, idet de forrest løbende henter de bagerste – dvs. ingen løber bagerst.

 

Træningen er opdelt i (fra gang til gang)

• Intervaltræning, hvor der veksles mellem hurtigt og langsomt tempo

• Udholdenhed, dvs. løb uden pauser

 

Der er plads til alle som kan løbe en strækning på ca. 8 km uden pauser.

 

På dette hold er der mulighed for konkurrence tilpasset træning, eks. optræning til Berlin halvmarathon

 

Vi er opmærksom på din løbestil og hvordan du undgår skader.




Årligt kontingent 

DKK 350,00 + gebyr for alle over 25 år

DKK 175,00 + gebyr for alle under 25 år (Børn/unge).

Følger kalenderåret.

Gåhold

Gå-hold:

Vi går ca. 5 km i et almindeligt gå tempo, hvor alle kan være med. 

 

Tempoet tilpasses deltagerne og vi går i en samlet gruppe.


Årligt kontingent

DKK 350,00 + gebyr for alle over 25 år.

Følger kalenderåret.

Vi har mange rigtig dygtige løbetræner, som kan hjælpe dig med eventuelle løbeprogrammer. 


Lige fra at kunne løbe 5 km uden pauser eller længere distancer (10 km – halvmarathon – marathon).


Denne hjælp er gratis, hvor der i mange klubber er noget man køber sig til.


Klubbens betaling er, at vi har glade og tilfredse løbere, der for lov til at løbe på det niveau de ønsker og støtter dem der gerne vil mere.